داستان حرفه‌ای من

من سیدعبدالوحید موسوی، از ۱۰ سالگی، تحت تأثیر پدرم که معلم بود، یادگیری و کار کردن را آغاز کردم. هر تابستان و بعد از اتمام مدارس، به جای دنبال کردن علاقه‌ام به نقاشی و خطاطی (هم نقاش بودم و هم خطاط) ، به کارگری و شاگردی در شغل‌هایی مانند کشاورزی، کرکره‌سازی، آهنگری، آلومینیوم‌سازی، گچکاری، بنایی و کابینت‌سازی مشغول شدم. این تجربه‌ها پایه‌ای قوی برای یادگیری عملی و تقویت روحیه کاری من و شروع زندگی کاری من بود.

با ورود به دانشگاه، دنیای گسترده‌تری را شناختم و علاقه‌ام به هنر، من را به تأسیس اولین شرکت خود در حوزه چاپ و تبلیغات در ابتدای سال سوم دانشگاه هدایت کرد. مشتریان این شرکت، کسب‌وکارهای کوچک و متوسطی بودند که همکاری با آن‌ها نیازمند رقابت با شرکت‌های تبلیغاتی باتجربه‌تر بود. این تجربه، من را با اصول و تکنیک‌های بازاریابی آشنا کرد و زمینه‌ای شد تا هم به مشتریان خود برای توسعه بازارشان کمک کنم و هم خودم در مسیر حرفه‌ای بازاریابی پیشرفت کنم و این شروع زندگی من به عنوان بازاریاب بود.

رابطه عمیق‌تر من با مشتریان، باعث درک بهتر نیازهای آن‌ها و شناسایی توانایی‌هایم شد. این شناخت، انگیزه‌ای برای مهاجرت به تهران و عمیق‌تر شدن در دنیای بازاریابی شد. در تهران، به عنوان مدیر بازاریابی در یک سازمان متوسط فعالیت خود را آغاز کردم. این مسئولیت با چالش‌های جدی و فرصتی برای اثبات توانایی‌هایم همراه بود و آغازی بر مسیر حرفه‌ای من به عنوان یک مدیر بازاریابی شد و این شروع زندگی من به عنوان یک مدیر بود.

مهارت‌های من:

مدیریت بازاریابی

  • طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی بلندمدت و کوتاه‌مدت
  • طراحی و اجرای استراتژی‌های بازاریابی B2B/B2C
  • مدیریت قیف‌های فروش و بهینه‌سازی برای افزایش نرخ تبدیل
  • ایجاد و مدیریت هویت برند و حفظ اعتبار آن در بازار
  • آشنایی با تکنولوژی‌های نوین بازاریابی مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و اتوماسیون پیشرفته
  • طراحی سفر مشتری مؤثر و ایجاد تجربه کاربری بهینه از آگاهی تا وفاداری
  • طراحی و بهبود استراتژی‌های تجربه مشتری
  • مدیریت بودجه بازاریابی و تخصیص منابع بهینه برای دستیابی به بازده سرمایه‌گذاری
  • مدیریت برنامه‌های وفاداری مشتری
  • تسلط بر ابزارهای پیشرفته تحلیل داده مانند Power BI

تبلیغات

  • طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین مبتنی بر داده
  • مدیریت تبلیغات در گوگل، اینستاگرام، و سایر پلتفرم‌‌ها
  • برنامه‌ریزی و اجرای ایونت‌هاو رویداد‌های تبلیغاتی
  • تسلط با اصول تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و چاپی

بازاریابی دیجیتال و آنلاین

  • تحلیل داده‌های وب‌سایت و کمپین‌هاو تنظیم گزارش‌های منظم
  • سئو ( بهینه سازی موتور جستجو )
  • مدیریت رسانه‌های اجتماعی و تولید محتوای جذاب
  • اتوماسیون بازاریابی ( ایمیل و SMS مارکتینگ
  • تحلیل هزینه – فایده کمپین‌های بازرایابی

مدیریت پروژه و تیم بازاریابی

  • مدیریت، رهبری و انگیزه‌دهی تیم‌های بازاریابی، تبلیغات و فروش
  • مدیریت زمان و منابع برای اطمینان از تحقق اهداف
  • آشنایی با نرم‌افزار‌های مدیریت پروژه و تحلیل داده‌ها
  • استخراج ایده‌‌های نوآورانه برای رشد و تمایز برند
  • حل خلاقانه چالش‌های پروژه‌های بازرایابی و تبلیغاتی
  • جذب و استخدام نیروهای جدید از طریق مصاحبه‌های شایستگی محور

مدیریت توسعه کسب و کار

  • آموزش تکنیک‌های فروش به تیم
  • طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های ارزیابی عملکرد
  • راه‌اندازی و مدیریت فروشگا‌های عرضه محصول طراحی نرم‌افزارهای کاربردی متناسب با نیاز‌های کسب و کار
پیمایش به بالا