من سیدعبدالوحید موسوی، از ۱۰ سالگی، تحت تأثیر پدرم که معلم بود، یادگیری و کار کردن را آغاز کردم. هر تابستان و بعد از اتمام مدارس، به جای دنبال کردن علاقهام به نقاشی و خطاطی (هم نقاش بودم و هم خطاط) ، به کارگری و شاگردی در شغلهایی مانند کشاورزی، کرکرهسازی، آهنگری، آلومینیومسازی، گچکاری، بنایی و کابینتسازی مشغول شدم. این تجربهها پایهای قوی برای یادگیری عملی و تقویت روحیه کاری من و شروع زندگی کاری من بود.
با ورود به دانشگاه، دنیای گستردهتری را شناختم و علاقهام به هنر، من را به تأسیس اولین شرکت خود در حوزه چاپ و تبلیغات در ابتدای سال سوم دانشگاه هدایت کرد. مشتریان این شرکت، کسبوکارهای کوچک و متوسطی بودند که همکاری با آنها نیازمند رقابت با شرکتهای تبلیغاتی باتجربهتر بود. این تجربه، من را با اصول و تکنیکهای بازاریابی آشنا کرد و زمینهای شد تا هم به مشتریان خود برای توسعه بازارشان کمک کنم و هم خودم در مسیر حرفهای بازاریابی پیشرفت کنم و این شروع زندگی من به عنوان بازاریاب بود.
رابطه عمیقتر من با مشتریان، باعث درک بهتر نیازهای آنها و شناسایی تواناییهایم شد. این شناخت، انگیزهای برای مهاجرت به تهران و عمیقتر شدن در دنیای بازاریابی شد. در تهران، به عنوان مدیر بازاریابی در یک سازمان متوسط فعالیت خود را آغاز کردم. این مسئولیت با چالشهای جدی و فرصتی برای اثبات تواناییهایم همراه بود و آغازی بر مسیر حرفهای من به عنوان یک مدیر بازاریابی شد و این شروع زندگی من به عنوان یک مدیر بود.
مهارتهای من:
مدیریت بازاریابی
- طراحی و اجرای استراتژیهای بازاریابی بلندمدت و کوتاهمدت
- طراحی و اجرای استراتژیهای بازاریابی B2B/B2C
- مدیریت قیفهای فروش و بهینهسازی برای افزایش نرخ تبدیل
- ایجاد و مدیریت هویت برند و حفظ اعتبار آن در بازار
- آشنایی با تکنولوژیهای نوین بازاریابی مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و اتوماسیون پیشرفته
- طراحی سفر مشتری مؤثر و ایجاد تجربه کاربری بهینه از آگاهی تا وفاداری
- طراحی و بهبود استراتژیهای تجربه مشتری
- مدیریت بودجه بازاریابی و تخصیص منابع بهینه برای دستیابی به بازده سرمایهگذاری
- مدیریت برنامههای وفاداری مشتری
- تسلط بر ابزارهای پیشرفته تحلیل داده مانند Power BI
تبلیغات
- طراحی و اجرای کمپینهای تبلیغاتی آنلاین و آفلاین مبتنی بر داده
- مدیریت تبلیغات در گوگل، اینستاگرام، و سایر پلتفرمها
- برنامهریزی و اجرای ایونتهاو رویدادهای تبلیغاتی
- تسلط با اصول تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و چاپی
بازاریابی دیجیتال و آنلاین
- تحلیل دادههای وبسایت و کمپینهاو تنظیم گزارشهای منظم
- سئو ( بهینه سازی موتور جستجو )
- مدیریت رسانههای اجتماعی و تولید محتوای جذاب
- اتوماسیون بازاریابی ( ایمیل و SMS مارکتینگ
- تحلیل هزینه – فایده کمپینهای بازرایابی
مدیریت پروژه و تیم بازاریابی
- مدیریت، رهبری و انگیزهدهی تیمهای بازاریابی، تبلیغات و فروش
- مدیریت زمان و منابع برای اطمینان از تحقق اهداف
- آشنایی با نرمافزارهای مدیریت پروژه و تحلیل دادهها
- استخراج ایدههای نوآورانه برای رشد و تمایز برند
- حل خلاقانه چالشهای پروژههای بازرایابی و تبلیغاتی
- جذب و استخدام نیروهای جدید از طریق مصاحبههای شایستگی محور
مدیریت توسعه کسب و کار
- آموزش تکنیکهای فروش به تیم
- طراحی و پیادهسازی سیستمهای ارزیابی عملکرد
- راهاندازی و مدیریت فروشگاهای عرضه محصول طراحی نرمافزارهای کاربردی متناسب با نیازهای کسب و کار